PRIGO

Naše školy se hrdě hlásí ke společné značce PRIGO. S ohledem na aktuální společenskou potřebu trvale rozšiřují nabídku vzdělávacích aktivit, a to nejen z pohledu jednotlivých oborů, ale také míst poskytovaného vzdělávání.

Školy PRIGO se zaměřují zejména na zajištění vysoce kvalitní výuky s respektováním výzev současné společnosti. Vycházejí z integrace přístupu ČŠI (České školní inspekce) prostřednictvím zásad tzv. „Kvalitní školy“ a nových standardů akreditací. Tento model doplňují vlastním certifikovaným přístupem PriorityGO, jehož principy kladou vzdělávaného jedince vždy na první místo.

Od mateřské školy k vysoké
PRIGO má nezastupitelné místo ve všech stupních vzdělávací soustavy, počínaje předškolní výchovou a konče vysokoškolským studiem. V minulém roce vstoupilo do druhého čtvrtstoletí své existence.

Vycházíme z unikátního přístupu PriorityGO, který je kombinací individualizace výuky, moderních didaktických metod a respektování výzev současné společnosti. Vzdělávání je u nás vnímáno jako celoživotní filozofie a kontinuální přístup k životu, a nikoliv jako prostředek k dosažení jiných cílů.

Uplatnitelnost absolventů v praxi
PriorityGO je také koncepcí založenou na podpoře etického přístupu ke vzdělávání, ekologické udržitelnosti a mimoškolních nebo občanských aktivit. V jeho rámci se školy PRIGO zaměřují nejen na teoretickou výchovu, ale zejména na uplatnitelnost absolventů v dalším životě. Stěžejní důraz klademe na kulturní tradice vzdělávání v našem prostoru a zejména na vysokou kvalitu výuky s upřednostněním rozvoje faktických schopností před formalizovaným dosažením kvalifikačního rámce.

PRIGO se jako jediná skupina škol v rámci inkluzivního vzdělávání přednostně věnuje práci s mimořádně nadanými dětmi, žáky a studenty, jejichž talent cíleně vyhledává a rozvíjí. Naši pedagogové a psychologové se účastní stáží a další spolupráce s Disability Resource Centre, University of Cambridge, což umožňuje přenášet důraz na vysokou kvalitu vzdělávacího procesu i v případě mimořádně nadaných studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a zvýšenou potřebou individualizace výuky.